content/kicked_out.jpg

Concordia mmm – 2015. május 18.

Egy vak (látássérült) ember már jó ideje várakozott egy forgalmas úton valakire, aki felajánlaná, hogy átsegíti az út túloldalára, amikor egy érintést érzett a vállán.

„Bocsánat,” mondta az érintő kéz gazdája, „vak vagyok – nem segítene átmenni az úton?” Az első vak ember megfogta a másik vak karját, és mindketten átmentek az úton.

Úgy tudjuk, ez egy igaz történet. Az első vak a jazz zongorista George Shearing volt. Állítólag (Bartlett anekdotáiban) az eset után azt mondta: „Mit tehettem volna? Átvittem őt, és ez volt életem leghátborzongatóbb élménye.”

Van úgy, hogy azt hisszük, nem tudunk megtenni valamit, ezért nem szedjük össze magunkat, nem vállaljuk a kockázatot. Ha kénytelenek vagyunk megtenni valamit, vállalni a kockázatot, az gyakran segít csökkenteni a másoktól, vagy saját biztonsági mechanizmusainktól való függőségünket, és új izgalmas lehetőségeket fedezhetünk fel.

http://www.businessballs.com/stories.htm#blind-man-advertising-sign-story

logo_tanacsadas

Kérdéseit munkatársunk telefonon vagy e-mailben megválaszolja.

Érdeklődöm

Klienseink mondták

CONTINENTAL AUTOMOTIVE HUNGARY KFT.

"2013. augusztus végén jelentettük be Budapesten hivatalosan is, hogy szeptembertől új megbízatást kaptam Németországban. Visszatekintve az elmúlt hat és fél évre számos kiváló eredményt sikerült elérnünk a budapesti gyárban. Különösen a Himalaya projektre vagyok rendkívül büszke. A Concordia támogatásával közösen létrehoztunk egy új szervezeti kultúra- és vezetőfejlesztési programot annak érdekében, hogy továbbfejlődésünket biztosítsuk és megtanuljuk, hogyan lehet eredményesebben együttműködni mind csapaton belül, mind más gyáregységekkel illetve központi területekkel karöltve. Itt jelentős fejlődés tapasztalható a 2011-es projektindítás óta, amely megmutatkozik a mindennapi munkánkban is."

Luc Quisthoudt

Gyárigazgató

Főbb ügyfeleink

  • pa_mol
  • pa_sanmina
  • pa_kh2
  • pa_bert
  • pa_richter
  • benteler
  • Audi
  • Mvm
  • Gls
  • Mercedes