content/lateral_thinking,_creativity.png

Concordia mmm – 2016. augusztus 1.

A kád és a vödör

Támogatók egy csoportja lehetőséget kapott arra, hogy meglátogasson egy elmegyógyintézetet.

A csoport egyik tagja tett néhány nagyon sértő megjegyzést a betegekre.

A túrát követően a vendégeket bemutatták a személyzetnek az étkezdében.

Az udvariatlan látogató beszélgetésbe elegyedett az egyik biztonsági emberrel, Bill-lel, egy jóindulatú, bölcs, volt-rendőrrel.

„Ezek akkor itt mind dühöngő őrültek?” kérdezte nyersen az ember.

„Csak azok, akik nem állták ki a próbát,” mondta Bill.

„S mi a próba?” kérdezte a látogató.

„Nos, mutatunk nekik egy vízzel teli fürdőkádat, egy vödröt, egy kancsót és egy tojástartó csészét, és megkérdezzük őket, hogy hogyan tudnák leggyorsabban kiüríteni a kádat," válaszolta Bill.

„Ó, értem, egyszerű – a normálisak tudják, hogy a vödröt kell használniuk, nem igaz?"

„Tulajdonképpen nem", mondta Bill, "A normálisak azt mondják, ki kell húzni a dugót. Utánanézzek, hogy mikor lesz egy ingyenes ágy az Ön számára?"

logo_tanacsadas

Kérdéseit munkatársunk telefonon vagy e-mailben megválaszolja.

Érdeklődöm

Klienseink mondták

BUDAPESTI ERŐMŰ ZRT.

"A Concordiát egy olyan feladatra kértük fel, melynek célja nem az általában vett vezetői készségek fejlesztése, hanem a meglévő vezetői tudástár megújításán keresztül egy sokkal egységesebb, és a jelenkori vezetési kihívásokat is kezelni tudó vezetői szemlélet és vezetői készség kialakítása volt, egy olyan vezetői csapatnál, akik közül többen évtizedes tapasztalattal rendelkeznek. Egy újabb színezetet adott a programnak, hogy a másfél éven átívelő program közben egy tulajdonosváltás is megvalósult. A Concordiának a tréning során a meglévő vezetői tapasztalatokra alapozva sikerül elérnie, hogy a vezetőink bevonódjanak a programba, és megragadva a változó környezet által amúgy is felvetett kérdéseket, új alapra helyezzék a céges vezetői hitvallást. A program során kellő teret adtak a résztvevők által behozott témáknak, helyzeteteknek, és az érzelmi töltés mértékétől függetlenül minden esetben sikerült jól moderáltan és a cél eléréséhez szükséges mértékben tartani a kereteket, és zárni az egyes részeket.

Összességében egy jól végiggondolt, kerek program valósult meg. Külön köszönjük Szilágyi Tamásnak, hogy szükség esetén, olykor nyugalmával és coacholással támogatta a program szervezőit is."

Néda Attila

Humán szolgáltatási vezető

 

Főbb ügyfeleink

  • pa_mol
  • pa_sanmina
  • pa_kh2
  • pa_bert
  • pa_richter
  • benteler
  • Audi
  • Mvm
  • Gls
  • Mercedes