content/kovek-egyensuly.jpg

A hét üzenete – Concordia mmm

Az …mmm… egy korábban megjelent concordiás könyvecske címe, amelyet ily módon, internetes formában szeretnénk folytatni.
mmm, avagy metaforák, mesék, mondások ….
és idézetek, történetek, viccek, anekdoták … amelyek illeszkednek hozzánk, munkánkhoz: a szervezetfejlesztéshez, a vezetésfejlesztő és egyéb készségfejlesztő programokhoz.

Hétfőnként a Concordia mmm különböző szerzőktől származó egy-egy gyöngyszemmel jelentkezik! Reméljük, élvezed majd őket Kedves Olvasó!

Az mmm sorozat első darabja 2015. április 20-án:

Egy asszony hajolt az utcai baleset áldozata fölé, miközben a tömeg csak bámult. Hirtelen az asszonyt félrelökte egy férfi, aki így szólt:

  • Menjen hátrébb, kérem! Én elvégeztem egy elsősegélynyújtó tanfolyamot.

Az asszony néhány percig nézte, ahogy a férfi az áldozat körül fontoskodott, majd nyugodtan így szólt:

  • Ha majd ahhoz a részhez ért, hogy doktorért kell küldeni, szóljon. Én már itt vagyok.

Gyakrabban, mint gondolnád, az orvos már ott van abban a személyben, akin te segíteni szándékozol! Minek akkor az elsősegély? Hívd a doktort!

Anthony de Mello

logo_tanacsadas

Kérdéseit munkatársunk telefonon vagy e-mailben megválaszolja.

Érdeklődöm

Klienseink mondták

BUDAPESTI ERŐMŰ ZRT.

"A Concordiát egy olyan feladatra kértük fel, melynek célja nem az általában vett vezetői készségek fejlesztése, hanem a meglévő vezetői tudástár megújításán keresztül egy sokkal egységesebb, és a jelenkori vezetési kihívásokat is kezelni tudó vezetői szemlélet és vezetői készség kialakítása volt, egy olyan vezetői csapatnál, akik közül többen évtizedes tapasztalattal rendelkeznek. Egy újabb színezetet adott a programnak, hogy a másfél éven átívelő program közben egy tulajdonosváltás is megvalósult. A Concordiának a tréning során a meglévő vezetői tapasztalatokra alapozva sikerül elérnie, hogy a vezetőink bevonódjanak a programba, és megragadva a változó környezet által amúgy is felvetett kérdéseket, új alapra helyezzék a céges vezetői hitvallást. A program során kellő teret adtak a résztvevők által behozott témáknak, helyzeteteknek, és az érzelmi töltés mértékétől függetlenül minden esetben sikerült jól moderáltan és a cél eléréséhez szükséges mértékben tartani a kereteket, és zárni az egyes részeket.

Összességében egy jól végiggondolt, kerek program valósult meg. Külön köszönjük Szilágyi Tamásnak, hogy szükség esetén, olykor nyugalmával és coacholással támogatta a program szervezőit is."

Néda Attila

Humán szolgáltatási vezető

 

Főbb ügyfeleink

  • pa_mol
  • pa_sanmina
  • pa_kh2
  • pa_bert
  • pa_richter
  • benteler
  • Audi
  • Mvm
  • Gls
  • Mercedes