content/publikaciok_hirek/tökéletes_megbeszélés_könyv-282x300.jpg

A tökéletes megbeszélés

Glenn Parker, Robert Hoffmann: A tökéletes megbeszélés
33 módszer, hogyan legyünk hatékonyak és eredményesek

HVG Kiadó, 2011. április 12.

A szervezetek életében az egyik legnagyobb időtolvaj az értekezlet. Természetesen csak abban az esetben, ha nem megfelelő az előkészítése, a levezetése, a követése. A könyvben a szerzők sok-sok praktikus tanácsa segít kikerülni az értekezletek, megbeszélések buktatóit, s hogy ez mennyire sikerült, leellenőrizheti az olvasó az egyes fejezetek végén található önértékelő kérdések segítségével, majd egy összegző teszttel is.

Érdekességek a tartalomból:

  • Módszerek, melyek segítenek eldönteni, vajon tényleg szükséges-e értekezni, vagy nem.
  • Egy új csapat indító megbeszélésének megtervezése.
  • Új tag integrálása módja.
  • Hogyan tartsuk a kijelölt irányt, miközben az eredményre koncentrálunk?
  • Hogyan tegyük élvezetessé a megbeszélést?
  • Hogyan kezeljük az aligátorokat? – Mi a teendő zavaró viselkedések esetén?
  • Konfliktuskezelés az értekezleten.
  • A megbeszélés értékelése kétperces módszerrel, vagy egy ötperces, illetve tízperces kérdőívvel.
  • Videokonferencia, telekonferencia megszervezése, levezetése.

A könyv hasznos olvasmány mindazoknak, akik értekezleteket, megbeszéléseket tartanak vezetőként, projektek, teamek irányítóiként, vagy olyan szakembereknek, akik a szervezetekben a csoportok hatékony, közös munkáját segíthetik ezekkel a módszerekkel.

HVG Kiadó Zrt., Budapest, 2011

logo_tanacsadas

Kérdéseit munkatársunk telefonon vagy e-mailben megválaszolja.

Érdeklődöm

Klienseink mondták

BUDAPESTI ERŐMŰ ZRT.

"A Concordiát egy olyan feladatra kértük fel, melynek célja nem az általában vett vezetői készségek fejlesztése, hanem a meglévő vezetői tudástár megújításán keresztül egy sokkal egységesebb, és a jelenkori vezetési kihívásokat is kezelni tudó vezetői szemlélet és vezetői készség kialakítása volt, egy olyan vezetői csapatnál, akik közül többen évtizedes tapasztalattal rendelkeznek. Egy újabb színezetet adott a programnak, hogy a másfél éven átívelő program közben egy tulajdonosváltás is megvalósult. A Concordiának a tréning során a meglévő vezetői tapasztalatokra alapozva sikerül elérnie, hogy a vezetőink bevonódjanak a programba, és megragadva a változó környezet által amúgy is felvetett kérdéseket, új alapra helyezzék a céges vezetői hitvallást. A program során kellő teret adtak a résztvevők által behozott témáknak, helyzeteteknek, és az érzelmi töltés mértékétől függetlenül minden esetben sikerült jól moderáltan és a cél eléréséhez szükséges mértékben tartani a kereteket, és zárni az egyes részeket.

Összességében egy jól végiggondolt, kerek program valósult meg. Külön köszönjük Szilágyi Tamásnak, hogy szükség esetén, olykor nyugalmával és coacholással támogatta a program szervezőit is."

Néda Attila

Humán szolgáltatási vezető

 

Főbb ügyfeleink

  • pa_mol
  • pa_sanmina
  • pa_kh2
  • pa_bert
  • pa_richter
  • benteler
  • Audi
  • Mvm
  • Gls
  • Mercedes