content/publikaciok_hirek/tökéletes_megbeszélés_könyv-282x300.jpg

A tökéletes megbeszélés

Glenn Parker, Robert Hoffmann: A tökéletes megbeszélés
33 módszer, hogyan legyünk hatékonyak és eredményesek

HVG Kiadó, 2011. április 12.

A szervezetek életében az egyik legnagyobb időtolvaj az értekezlet. Természetesen csak abban az esetben, ha nem megfelelő az előkészítése, a levezetése, a követése. A könyvben a szerzők sok-sok praktikus tanácsa segít kikerülni az értekezletek, megbeszélések buktatóit, s hogy ez mennyire sikerült, leellenőrizheti az olvasó az egyes fejezetek végén található önértékelő kérdések segítségével, majd egy összegző teszttel is.

Érdekességek a tartalomból:

  • Módszerek, melyek segítenek eldönteni, vajon tényleg szükséges-e értekezni, vagy nem.
  • Egy új csapat indító megbeszélésének megtervezése.
  • Új tag integrálása módja.
  • Hogyan tartsuk a kijelölt irányt, miközben az eredményre koncentrálunk?
  • Hogyan tegyük élvezetessé a megbeszélést?
  • Hogyan kezeljük az aligátorokat? – Mi a teendő zavaró viselkedések esetén?
  • Konfliktuskezelés az értekezleten.
  • A megbeszélés értékelése kétperces módszerrel, vagy egy ötperces, illetve tízperces kérdőívvel.
  • Videokonferencia, telekonferencia megszervezése, levezetése.

A könyv hasznos olvasmány mindazoknak, akik értekezleteket, megbeszéléseket tartanak vezetőként, projektek, teamek irányítóiként, vagy olyan szakembereknek, akik a szervezetekben a csoportok hatékony, közös munkáját segíthetik ezekkel a módszerekkel.

HVG Kiadó Zrt., Budapest, 2011

logo_tanacsadas

Kérdéseit munkatársunk telefonon vagy e-mailben megválaszolja.

Érdeklődöm

Klienseink mondták

CONTINENTAL AUTOMOTIVE HUNGARY KFT.

"2013. augusztus végén jelentettük be Budapesten hivatalosan is, hogy szeptembertől új megbízatást kaptam Németországban. Visszatekintve az elmúlt hat és fél évre számos kiváló eredményt sikerült elérnünk a budapesti gyárban. Különösen a Himalaya projektre vagyok rendkívül büszke. A Concordia támogatásával közösen létrehoztunk egy új szervezeti kultúra- és vezetőfejlesztési programot annak érdekében, hogy továbbfejlődésünket biztosítsuk és megtanuljuk, hogyan lehet eredményesebben együttműködni mind csapaton belül, mind más gyáregységekkel illetve központi területekkel karöltve. Itt jelentős fejlődés tapasztalható a 2011-es projektindítás óta, amely megmutatkozik a mindennapi munkánkban is."

Luc Quisthoudt

Gyárigazgató

Főbb ügyfeleink

  • pa_mol
  • pa_sanmina
  • pa_kh2
  • pa_bert
  • pa_richter
  • benteler
  • Audi
  • Mvm
  • Gls
  • Mercedes