A 4 Belső Jutalom, ami a dolgozói elköteleződést e...
Motivációnk dinamikája jelentősen átalakult, ahogyan megújultak a munkakövetelmények és a munkával kapcsolatos elvárásaink is. A legnagyobb változások egyike, hogy megnőtt a fontossága a pszichikai vagy belső jutalmaknak...
Szervezeti Ombuds Nap beszámoló
2019 október 8-án sikeresen zárult az első hazai nyilvános Szervezeti Ombuds Nap Miért is volt különleges ez a nap? 1.Hazánkban szervezeti ombuds témában ez volt az első nyilvános esemény. Az Amerikai Bar Egyesület 2. a...
Mikor coaching és mikor mediáció?
Ismerős a helyzet, amikor a szervezetben két vezető nézeteltéréseiket egy vezető beosztású HR szakember bevonásával próbálja megoldani? Mivel a coaching ismerős, köztudott eszköz, kézenfekvő megoldás – jellemzően az e...
Mit jelent az ombuds? Mi a különbség a klasszikus ...
A szervezeti ombudsman megkönnyíti a szervezet tagjai által megfogalmazott aggodalmak rendszerszerű és méltányos kezelését. A szervezeti ombuds minden vállalati egységtől független és pártatlan személyként, teljes titokt...
A döntési csapdákba nem nehéz beleesni – de hogy l...
Még a sokat látott cégvezetőket is megtréfálhatják az úgynevezett döntési csapdák, amelyek úgy térítenek el a jó iránytól, hogy észre sem vesszük, legfeljebb, amikor már túl késő. Lássuk, mire figyeljünk, mit kerüljünk e...
Motiváció a Z-generáció számára: a Kenneth Thomas-...
A munkaerő piacára mostanában belépő generáció teljesen máshogy szocializálódott és tanult, mint a náluk idősebbek, emiatt a motiváció terén is teljesen más módon lehet rájuk hatni. A megoldást az általunk is sikerrel al...
Üzleti kudarc, vagy szakértő tanácsadó segítsége?...
Sok üzleti vezető még szégyenként éli meg, hogy a csapata fejlesztése, együttműködési vagy üzleti kihívásainak megoldására tanácsadó segítségét vegye igénybe. Pedig a gazdaság bővülésével egyre több erőforrás áll a cégek...
A mediáció 3 legfontosabb lépése
A „kötelező önkéntesség” Az ellentmondásos megnevezés arra utal, hogy egy ilyen folyamatot nem lehet parancsra hatékonyan megvalósítani, de a lehetőségről meg mindenkinek valahogy tudomást kell szereznie. Így az első, é...
Egyszerűen: VEZETNI! Nyílt program
„Vezetőnek lenni alapvetően egy teljesen új gondolkodásmódot jelent. Többé már nem azon jár az eszed állandóan, hogy „Hogyan tűnjek ki?” hanem azon, hogy: Hogyan segíthetek az embereimnek, hogy jobban végezhessék a munká...
Tréning Kerekasztal Konferencia 2019
Cégünk, a Tréning Kerekasztal tagvállalataként, szeretettel ajánlja figyelmébe alábbi konferenciánkat! Tréning Kerekasztal Konferencia 2019 • Magyarország 10 vezető tréningcége • 18 előadás és worksho...
Mi is az a titokzatos Six Sigma?
Elsőre szupertitkos hírszerző alakulat neve is lehetne, de a Six Sigma valójában a legsikeresebb cégek és vállalkozások hátterében működő minőségbiztosítási módszertant jelöli, amelyet a legnagyobb világcégek vezetői köz...
Motiváció vagy manipuláció? – Pár gondolat a jó ve...
Kosztra Balázs, a Concordia ügyvezetője az idei Tréning Kerekasztal Konferencián pecha kucha előadást tartott a motiváció helyes és helytelen módszereiről, és arról, mit tehet egy jó vezető, hogy elősegítse a kollégák si...