Csapatok fejlesztése

Szervezeti Ombuds

Ombuds a szervezetben A szervezeti ombuds sajátosságai a jelző és megelőző és kiegészítő funkció. Objektíven és semlegesen gyűjt és prezentál információkat és a szervezetben lévő trendeket, azaz ismétlődő folyamatokat tá...

Csapatok fejlesztése

Team coaching

Mi az a team coaching? Egy közös célokért együtt dolgozó csapat (felsővezetői team, egy szervezeti egység, projekt-team stb.) egészének fejlesztése a belső működés, a gondolatok, érzések és a magatartás szintjén.  A team...

Vezetők fejlesztése

Csoportos coaching

Célja, hogy a résztvevők: Testre szabott segítséget kapjanak vezetői munkájukhoz. Megoszthassák dilemmáikat, kicserélhessék tapasztalataikat a vezetés témájában, és ez által nőjön vezetői hatékonyságuk. Ismereteket, elmé...

Vezetők fejlesztése

Egyéni coaching

Cél- és eredményorientált folyamat, amely során az ügyfelek új gondolkodási és viselkedési módok kialakításával a korábbinál hatékonyabban valósítják meg vállalati és személyes céljaikat, miközben változnak, tanulnak, fe...

Személyes készségek fejlesztése

Szervezeti mediáció

A szervezeti mediáció gyors és költséghatékony konfliktuskezelési módszer, hiszen egy egyszeri 3 órás ülés kapcsán felszínre jönnek a kiváltó okok és az egyéni szükségletek, érdekek, amit a felek egy jövőbe mutató megáll...

Csapatok fejlesztése

Működésfejlesztés

Tapasztalatmegosztó és működésfejlesztő műhelymunkák Egy ilyen program nem csak önmagában egy 1-2 napos műhelymunka, hanem egy felépített folyamat, aminek a műhelymunka „csak” egy eleme. Az előtt és után is f...

Szervezetek fejlesztése

Szervezetfejlesztés, változások irányítása

A változás mindig létezett, ám napjainkban ennek felgyorsulásával kell szembenéznünk. A társadalmi, gazdasági, természeti környezetünk átalakulásához úgy kell alkalmazkodnunk, hogy tudjuk, az adott helyzetre való reagálá...

Szervezetek fejlesztése

Lean bevezetés támogatása

A lean menedzsment (más néven Toyota termelési rendszer vagy TPS) mára a termelő szervezetek egyik legkeresettebb hatékonyságnövelő-veszteségcsökkentő rendszerévé vált. Legfontosabb alapelvei közé tartozik az ember tiszt...

Szervezetek fejlesztése

Lean menedzsment

A vevők többsége ma már egyedi terméket és azonnali kiszolgálást igényel. Ahhoz, hogy ennek meg tudjunk felelni, sokszor a meglévőnél gyorsabb átfutási időre és nagyobb hatékonyságra van szükségünk. A lean módszer szerin...

Szervezetek fejlesztése

Mátrix menedzsment folyamat

A mátrix lehet egy háló, mely foglyul ejt, vagy lehetőségek hálózata, mely segít a terveid megvalósításában – mindez csak szemlélet és kompetenciák kérdése. Ajánljuk Azoknak a szervezeteknek, amelyek már részben vagy egé...

Csapatok fejlesztése

Együttműködés fejlesztése

KERESZT-FUNKCIONÁLIS MŰHELYMUNKA Minden termék vagy szolgáltatás egy egymáshoz kapcsolódó, előállítási folyamaton keresztül jön létre. Minél bonyolultabb a termék, annál összetettebb ez a folyamat. Ráadásul ezt a termelé...

Csapatok fejlesztése

Autonóm munkacsoportok

„Nem számít, milyen üzletágban vagy, ezek a csoportok jelentik a jövőt.” Jerry Jenkins (Texas Instruments) A vállalatok természetes érdeke, hogy alkalmazottaik felelősségvállaló, jó hangulatú, azonos értékek ...