DiSC alapú rendszerek

Mi a DiSC és mi nem? Ha jól belegondolsz, biztosan Neked is van egy bejáratott tipológiád, amit használsz az emberekre, akikkel kapcsolatot tartasz. Egyszerűen azért, hogy előre jelezhesd mások viselkedését. Ennek egy na...

Személyes készségek fejlesztése

A 4 Belső Jutalom, ami a dolgozói elköteleződést e...

Motivációnk dinamikája jelentősen átalakult, ahogyan megújultak a munkakövetelmények és a munkával kapcsolatos elvárásaink is. A legnagyobb változások egyike, hogy megnőtt a fontossága a pszichikai vagy belső jutalaknak ...

Vezetők fejlesztése

Utánpótlás csapatok képzése

Módszereit tekintve a vezetői készségfejlesztéshez hasonló, azaz egy összetett, több képzési elemet ötvöző fejlesztési folyamaton keresztül fejlesztjük a jövő szakértőit és vezetőit. Fókuszban a saját szerepek tudatosítá...

Vezetők fejlesztése

Assessment Center és Development Center

Fejlesztéshez vagy kiválasztáshoz (külső és belső egyaránt) használt módszer, amely során a résztvevőket előre közösen meghatározott szempontok és kompetenciák mentén értékelik az AC-t vagy DC-t vezető munkatársak. A szó...

Szervezetek fejlesztése

Átfogó kompetenciarendszer fejlesztése

A kompetenciarendszer fejlesztési folyamata  1.   Helyzetfeltárás, alapok meghatározása Alaphelyzet felmérése (interjúk/kérdőívek, dokumentum elemzések, szervezeti struktúra stb), tisztázása, értékek, elvárások, jövőkép ...

Szervezetek fejlesztése

Helyzetfeltárás, Egészséges Szervezet Felmérés...

Amíg nem tudunk megegyezni abban, hogy hol vagyunk, addig abban is nehéz lesz megegyeznünk, hogy hova és hogyan szeretnénk eljutni. Ezért van kiemelt fontossága egy fejlesztési folyamat során a helyzet pontos és alapos f...

Szervezetek fejlesztése

Szervezeti jövőkép kialakítása

Azok a vállalatok, ahol a jövőkép szerepét komolyan kezelik, jelentős versenyelőnyre tehetnek szert a piacon. A vezetők által kezdeményezett, de mindenki által támogatott, részletes, pozitív jövőkép stratégiai fontosságú...

Szervezetek fejlesztése

Szervezeti kultúraváltás

A SZERVEZETI KULTÚRA a szervezet azon jellemzőinek összefoglaló neve, amelyek egy rá jellemző sajátos légkört teremtenek. Kultúraváltás: a szervezetfejlesztés különleges területe A kultúra jelentősége A SZERVEZETI KULTÚR...

Csapatok fejlesztése

Szervezeti Ombuds

Ombuds a szervezetben A szervezeti ombuds sajátosságai a jelző és megelőző és kiegészítő funkció. Objektíven és semlegesen gyűjt és prezentál információkat és a szervezetben lévő trendeket, azaz ismétlődő folyamatokat tá...

Csapatok fejlesztése

Team coaching

Egy szervezetben közös célokért együtt dolgozó csapat (felsővezetői team, egy szervezeti egység, projekt-team stb.) egészének fejlesztése a belső működés, a gondolatok, érzések és a magatartás szintjén.  A team alapvető ...

Vezetők fejlesztése

Csoportos coaching

Célja, hogy a résztvevők: Testre szabott segítséget kapjanak vezetői munkájukhoz. Megoszthassák dilemmáikat, kicserélhessék tapasztalataikat a vezetés témájában, és ez által nőjön vezetői hatékonyságuk. Ismereteket, elmé...

Vezetők fejlesztése

Egyéni coaching

Cél- és eredményorientált folyamat, amely során az ügyfelek új gondolkodási és viselkedési módok kialakításával a korábbinál hatékonyabban valósítják meg vállalati és személyes céljaikat, miközben változnak, tanulnak, fe...