Publikációk

A VÁLSÁG “MÉZESMADZAGA”: A LEHETŐSÉG. Mire is?...

Te tényleg nem tudsz baglyot rajzolni? Pedig egyszerű: csak lazán vess a papírra két oválist, aztán már csak meg kell rajzolnod a bagoly többi részét!    Talán ismerős ez a jelenség, melybe ma lépten-nyomon beleütközhetü...

Szakmai csemegék

Összekuszálódtak – az esetleg egyébként se t...

Nem a legerősebb marad életben, nem is a legokosabb, hanem az, aki a legfogékonyabb a változásokra. – Darwin –  Összekuszálódtak – az esetleg egyébként se tiszta – szálak? Fontos számodra, hogy ne...

Szakmai csemegék

Fejlesztés korona idején

Annak ellenére, hogy Kínában már hónapok óta jelen volt a vírus, mindenkit váratlanul és felkészületlenül ért ez a mostani helyzet. Úgy viszonyultunk, viszonyulunk még talán most is bizonyos helyzetekben hozzá, mint egy ...

Publikációk

Csapatépítés interjú – Kossuth Rádióban...

A Kossuth Rádió Napközben című műsorában Kosztra Balázs a Concordia Szervezet- és Vezetésfejlesztési Kft. ügyvezetője nyilatkozott a csapatépítés fontosságáról. A beszélgetés során kiderül, hogy miért érdemes tudatosan c...

Szakmai csemegék

A 4 Belső Jutalom, ami a dolgozói elköteleződést e...

Motivációnk dinamikája jelentősen átalakult, ahogyan megújultak a munkakövetelmények és a munkával kapcsolatos elvárásaink is. A legnagyobb változások egyike, hogy megnőtt a fontossága a pszichikai vagy belső jutalmaknak...

Programok

Szervezeti Ombuds Nap beszámoló

2019 október 8-án sikeresen zárult az első hazai nyilvános Szervezeti Ombuds Nap Miért is volt különleges ez a nap?  1.Hazánkban szervezeti ombuds témában ez volt az első nyilvános esemény. Az Amerikai Bar Egyesület 2. a...

Publikációk

Mikor coaching és mikor mediáció?

Ismerős a helyzet, amikor a  szervezetben két vezető nézeteltéréseiket egy vezető beosztású HR szakember bevonásával próbálja megoldani?   Mivel a coaching ismerős, köztudott eszköz, kézenfekvő megoldás – jellemzően az e...

Publikációk

Mit jelent az ombuds? Mi a különbség a klasszikus ...

A szervezeti ombudsman megkönnyíti a szervezet tagjai által megfogalmazott aggodalmak rendszerszerű és méltányos kezelését. A szervezeti ombuds minden vállalati egységtől független és pártatlan személyként, teljes titokt...

Publikációk

A döntési csapdákba nem nehéz beleesni – de hogy l...

Még a sokat látott cégvezetőket is megtréfálhatják az úgynevezett döntési csapdák, amelyek úgy térítenek el a jó iránytól, hogy észre sem vesszük, legfeljebb, amikor már túl késő. Lássuk, mire figyeljünk, mit kerüljünk e...

Publikációk

Motiváció a Z-generáció számára: a Kenneth Thomas-...

A munkaerő piacára mostanában belépő generáció teljesen máshogy szocializálódott és tanult, mint a náluk idősebbek, emiatt a motiváció terén is teljesen más módon lehet rájuk hatni. A megoldást az általunk is sikerrel al...

Publikációk

Üzleti kudarc, vagy szakértő tanácsadó segítsége?...

Sok üzleti vezető még szégyenként éli meg, hogy a csapata fejlesztése, együttműködési vagy üzleti kihívásainak megoldására tanácsadó segítségét vegye igénybe. Pedig a gazdaság bővülésével egyre több erőforrás áll a cégek...

Publikációk

A mediáció 3 legfontosabb lépése

 A „kötelező önkéntesség” Az ellentmondásos megnevezés arra utal, hogy egy ilyen folyamatot nem lehet parancsra hatékonyan megvalósítani, de a lehetőségről meg mindenkinek valahogy tudomást kell szereznie. Így az első, é...